Els nostres clients > Operador logístic > B2B Logistics Busan Barcelona HUB

Portal de la Pau,6 ,
C.P. 08039, Barcelona ‎
Veure ubicació

Sector d’activitatOperador logístic
Persona de contacteManaging Director – Jordi Torrent
Telèfon+34 93 306 65 01
Emailinfo@b2blogistics.es
Direcció webwww.b2blogistics.es
  
m² de Magatzem8,679 m²
m² de Oficina450 m²
Oferta serveis

B2B Logistics Busan Barcelona Hub SL és una empresa creada pels ports de Busan (a Corea) i Barcelona (a Espanya) per promoure el comerç entre el nord-est d’Àsia i Europa.

L’empresa és una iniciativa innovadora entre dos ports per millorar la logística dels exportadors i els importadors entre Corea i el Sud d’Europa. El projecte ha estat possible gràcies a la relació estreta entre ambdues autoritats portuàries i gràcies a la visió estratègica compartida on el client és el centre de la seva missió.

B2B Logistics ofereix suport a les empreses coreanes que volen distribuir els seus productes als Mercats del Sud d’Europa i viceversa, i per això disposa d’una plataforma logística amb serveis de valor afegit a la Zona d’Activitat Logística (ZAL) del Port de Barcelona.

Tots dos països, Corea i Espanya, tenen una població similar, una economia diversificada i també comparteixen una cultura corporativa similar. La República de Corea ha esdevingut un dels mercats estratègics del Port de Barcelona. El 2020, el Port de Barcelona va gestionar el 56% de les importacions marítimes espanyoles de mercaderia general procedent de Corea, i Catalunya és la destinació principal d’aquest trànsit, amb una quota de mercat del 55%.

Es realitzen 3 serveis marítims regulars de contenidors setmanals connecten Busan i Barcelona, ​​amb un millor temps de trànsit de 33 dies.